حذف هاشمی از سالنامه 92 دانشگاه آزاد

در تقویم 1392 دانشگاه آزاد همچنین بیش از 50 عکس از فرهاد دانشجو رییس این موسسه آموزشی در حالت‌ها و ژست های مختلف روی کاغذ مرغوب گلاسه و به‌صورت تمام‌رنگی چاپ‌شده که این رویه تبلیغاتی حتی در دوران ریاست عبدالله جاسبی بر دانشگاه آزاد نیز سابقه نداشته است.

به گزارش انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به رویه سنوات گذشته اقدام به چاپ تقویم و سالنامه 1392 کرده که در آن جمله تاریخی امام درباره دانشگاه آزاد و هاشمی رفسنجانی تحریف شده است.

این تقویم که توسط روزنامه فرهیختگان طراحی و چاپ‌شده دارای جلد چرمی نفیس و صحافی سیمی است که در مقایسه با تقویم سال های گذشته دانشگاه آزاد کیفیت بسیار مرغوب تر و البته گران تری دارد.

مهم‌ترین ویژگی سالنامه 1392 دانشگاه آزاد، تحریف جمله تاریخی حضرت امام درباره این دانشگاه است. امام خمینی در تنها جمله خود مربوط به دانشگاه آزاد می‌فرمایند «من امیدوارم که انشاء الله شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاهی که به پیشنهاد آقای هاشمی تأسیس گردید و پیشنهاد بسیار خوبی بود، فعالیتش زیاد گردیده و در همه جا توسعه پیدا کند.» بااین‌حال مدیران جدید دانشگاه آزاد تصمیم به تغییر در این جمله تاریخی و حذف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تقویم دانشگاه گرفته و به نقل از حضرت امام نوشته‌اند: «من امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد.»

علاوه بر حذف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از طریق تحریف جمله تاریخی امام درباره دانشگاه آزاد، عکس رسمی رییس هیئت امنا و هیئت موسس این نهاد آموزشی که پس از عکس های امام خمینی و مقام معظم رهبری قرار می‌گرفت از این تقویم حذف شده است.